I know some people, who knows some people, who robs some people

Fick ett mycket glatt besked av mamma idag. Gör hela min sommar så mycket lättare. Känns typ som att vinna på Lotto eller något. Kanske de man ska göra idag när man känner sig så lyckosam. Börjar äntligen att må lite bättre tror jag. Eller hoppas i alla fall eftersom att det är Vattenpipa + Guitar Hero på lördag som gäller.

Skickade in en ansökan till några resebolag om sommarjobb, men fick svar av ena idag där hon tyvärr medelade att det inte fanns någon tjänst som de kunde ge mig, däremot så skrev hon att om jag sen skulle ha praktik så skulle det finnas möjlighet att praktisera där. Vilket jag tyckte i alla fall var ett positivt svar :D

Sen att resan är nu bokad till Alicante i spanien istället för portugal känns verkligen bra :D

This summer is ours!
image64

Kommentarer
Postat av: frida

indeed! :D

2008-04-10 @ 19:17:39
Postat av: valeria

vad är de för GLADA nyheter?? tell us?!

2008-04-11 @ 03:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0