Hemma?

Har just nu tre hemma, hemma i övik, hemma i mitt rum och hemma hos fredrik. Sen jul har Fredriks lägenhet fått agera som "the main home" så att säga. Men på grund av vissa omständingheter så ska jag "flytta" hem. Till min lägenhet. Vi har inte bråkat och de är inte något sådant. De är itne att vi inte kan bo ihop. Utan av den enkla anledningen att Fredrik måste plugga. Ändå känns det som om vi tar ett jätte stort steg tillbaka, fastän jag vet att vi inte gör de. Känns ungefär som när ett av mina exs mammor inte tyckte om mig, så när man var där så kände man sig väldigt ovälkommen. Dock vet jag att jag är mycket välkommen hos Fredrik, bara inte lika ofta som förut. Fram till sommarlovet. Weird. Sen är det sommar och vi kommer att jobba och inte ha tid för varandra, sen far jag till spanien och efter det får vi först träffas ordentligt. i slutet av Juli. Scheisse.

Och stakars Frida som är sjuk :( Känns inte bra alls. Hoppas att mitt råd funkar. Kanske inte så medicinskt men de är inte jag heller så. Det är min helt egna kur som jag kommit på helt själv. KRYA PÅ DIG!

till valeria: Ser inte så sommrig ut alls riktigt, inte med sjalen haha men måste dölja utslagen :p

image80
image81
Blommor, blommor, blommor, tydligen jätte modernt :p

Kommentarer
Postat av: valeria

ni kommer nog träffas extremt mycket ändå om jag känner dig väl haha.. :P

2008-04-16 @ 15:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0